Actualitate

ARBOmedia înființează un departament dedicat proiectelor CSR

Published

on


Comunicat de presă

ARBOmedia a lansat, în cursul lunii septembrie a acestui an, un departament dedicat
proiectelor Corporate Social Responsiblilty (CSR), venind în întâmpinarea unui număr din ce în ce
mai mare de companii care se implică în finanțarea și dezvoltarea unor demersuri privind cauze
sociale și umanitare.

ARBOmedia, regie de vânzări de peste 25 ani pentru mai mult de 150 de entități media locale
(radiouri, televiziuni, website-uri) și un jucător important în piața de influencer marketing în ultimii 6
ani, colaborând în această perioadă cu peste 300 de creatori de conținut, a observat o implicare din
ce în ce mai activă a acestor canale de comunicare în viața comunităților pe care aceștia le
deservesc, fie că vorbim despre comunități locale, fie despre comunitățile din jurul creatorilor de
conținut.

Departamentul CSR al ARBOmedia va facilita, prin intermediul partenerilor săi din media locale sau
din zona creatorilor de conținut, comunicarea diverselor inițiative din domeniile sociale sau
umanitare întreprinse de organizații nonguvernamentale, asociații, fundații sau entități economice
care sunt angrenate în astfel de proiecte. ARBOmedia are dealtfel o istorie bogată în această zonă,
implicându-se deseori în îndelungata sa activitate în diverse proiecte cu caracter social și umanitar.

Nevoile crescute de comunicare constatate în ultima perioadă în această direcție au creat
necesitatea constituirii unui departament specializat în astfel de operațiuni, departament ce va fi
coordonat de Alia Volocaru, Sales Manager în cadrul companiei, cu o vastă experiență în aria
Corporate Social Responsibility.

Compania ARBOmedia este o prezență activă în industria publicității din România, activând ca regie
de vânzări pentru canale media locale și ca specialist în domeniul influencer marketing.

ARBOmedia SRL

Exit mobile version